Promocja

Jak badać opinie klientów?

Dodany przez Wiesława, w dniu 23/12/2012

(...) prezentacji informacji oraz działania prowadzący do podejmowania decyzji marketingowej. Celowe - przydatne do danego problemu, do podjęcia konkretnej decyzji. Proces - czyli parę faz a także elementów, jakie mają charakter powtarzalny. Obiektywny - oznacza, iż w badaniach marketingowych stosuje się powszechnie przyjęte standardy a także zasady obiektywności, wykorzystując techniki naukowe do gromadzenia, interpretacji oraz analizy danych. Obiektywizm może ponadto oznaczać takie ustalenie badań aby nie naprowadzały one na odpowiedź. Systematyczny - oznacza, iż badania marketingowe powinny być dobrze zorganizowane oraz zaplanowane jako rdzenna część systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie (systematyczne, bo rynek jest bytem dynamicznym i bezustannie podlega fluktuacjom).Funkcje badań marketingowych to kolejno:- (...)

Powiązane tagi: marketing, promocja, public relations, szkolenia

Sprawdź pozycjonowanie

Dodany przez Gaudenty, w dniu 20/10/2012

(...) mowa. Fachowe pozycjonowanie optymalizacja Google wykona dla ciebie firma Thesis. Raz znajomy zapytał mnie, czym charakteryzuje się dobra pozycjonowanie reklama w Google a także jak powinno wyglądać modelowe pozycjonowanie strony w Google.pl. Niezwykle istotnym elementem jest tutaj pozycjonowanie cena, a ściślej mówiąc to, czy pozycjonowanie stron cennik Google będzie dla nas na tyle opłacalny jak również atrakcyjny, aby zdecydować się na pozycjonowanie w przeglądarkach. Pozycjonowanie domeny wykonane nawet w najbardziej profesjonalny sposób nie zadecyduje o tym, czy (...)

Powiązane tagi: google, marketing, pozycjonowanie, promocja, reklama